Emma i Norrköping

Shoppinglördag

Kategori: Kläder/mode

Det var ingen lång shoppingrunda men jag och N hann med mycket. Vi gick till stan ihop men väl där gick vi varsin runda.
 
Jag insåg att en affär bytt modell på mitt favoritlinne och gjort materialet lite tunnare. Jag fick reda på att affären jag brukar köpa strumpbyxor i troligvis har slutat helt med strumpbyxor.
 
Lyckligtvis hann jag med lite roligare saker också. Lindex hade rea på strumpbyxor så jag köpte två olika storlekar att prova runt här hemma. Roligast av allt är dock de här:
Nya lädersandaler från Rieker med en nätt klack på 6cm. Riktigt sköna, jag menar de var ju tvunga att följa med mig hem.
 
Sen fick det ju bli shoppinglunch också.. Visserligen hemma, men det var en trevlig lunch.
 
Vad har ni gjort idag?
//E

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: