Emma i Norrköping

Synundersökning och bibliotek

Kategori: Allmänt

Jag tycker att jag sett ganska suddigt den sista tiden så jag bokade in mig på synundersökning. Jajamen, glasögonen har -3,50 på höger öga med kräver -4,00. Bara att välja nya glasögon. Bestämde mig även för att ta slipade solglasögon. Efter väldigt snabb överläggning så valde jag det 3 provade paret glasögon och de första solglasögonen jag provade. Vet man vad man vill ha så vet man. Har jag tur så kan jag hämta glasögonen på onsdag nästa vecka.
 
Och så har jag äntligen besökt Norrköpings Stadsbibliotek. Lånade föga förvånande hem böcker med stickningsmönster i. Lite udda inredning på biblioteket. Det känns lite som de bibliotek jag besökte i Berlin, ganska rakt och avskalat.
 
När jag står på biblioteket så ringer Niklas. Klockan va 12.20 och han undrade när jag tänkte komma hem och dricka förmiddagskaffe. Han är rolig han....
 
//E
Kommentera inlägget här: