Emma i Norrköping

Nytt i garderoben

Kategori: Kläder/mode

I helgen (söndag) gick vi på shoppingrunda, mest för att jag var sugen på något nytt i garderoben. Den här gången kände jag för att unna mig något och inte tänka "men behöver jag verkligen den här" eller "jo visst är den fin men kan du ha en sådan på dig".
 
Sagt och gjort kom jag hem med följande:
Klänning från Indiska. Jag var lite osäker på den men Niklas tyckte mönstret var väldigt fint och att jag passade i den så det blev ett köp. För övrigt är det egentligen en klänning som ska gå till typ övre delen på vaden, men med tanke på att jag är 'vertikalt handikappad' så blir det nästan en långklänning på mig.
 
Topp från Lindex (köpt för födelsedagspengar så tack morfar) och kjol från NewYorker.
 
Nu inväntar vi bara lite roligare väder så att kläderna får komma ut och visa upp sig.
 
//E
Kommentera inlägget här: