Emma i Norrköping

Outfit - prövar något nytt

Kategori: Kläder/mode

Igår jobbade vi bara kväll då det var konsert som gällde. Jag stod hemma och funderade på vad jag skulle ha på mig, vad annars. Man vill ju vara ordentligt klädd för det kommer stor publik med föräldrar men man vill inte vara för fin för det är eleverna som ska glänsa.
 
Efter många om, men och grävande i garderoben blev det följande:
Avslappnade och uppvikta byxor, skor och kofta i nästan samma färg och ett löst linne. Inte så som jag brukar klä mig men jag kände mig riktigt snygg. Jag blev extra glad då några elever som jag undervisar kom fram och 1. var chockade över att jag hade byxor och 2. tyckte jag var fin och verkligen passade i koftan.
 
Ibland så är det bra att gå utanför sin 'låda'.
 
//E
Kommentera inlägget här: