Emma i Norrköping

Dumma dator!!

Kategori: Vardag

Nu har min laptop hängt sig igen!

Jag startar den, låter den vila nån minut, sätter igång internet och sen: "internet svarar inte". Nehe,  tänker jag då. Allt är låst så jag drar igång aktivitetshanteraren för att stänga ner internet igen. Vad får man? Jo "aktivitetshanteraren svarar inte"!!!!

Jag behöver verkligen inte sånt här nu när jag ska skriva min uppsats!
Nog för att jag hatar att kolla på teknik-prylar men det ska bli så skönt att köpa ny dator efter jul. Kommer bli en befrielse jämfört med min nuvarande dator.

Sitter för övrigt på Niklas nya lilla laptop, den gör precis som jag vill =) Kul att nån dator är på min sida. Men hans dator är lite för liten. Den funkar perfekt att ha i knät men jag sitter hellre vid ett bord och jobbar och då är hans lilla 11,6 tums dator för liten. Jag tror jag vill ha en 14 tums, om det nu finns, de verkar vara ganska ovanliga.

Men igen, dumma gamla laptop!!!

//E
Kommentera inlägget här: