Emma i Norrköping

Alldeles strax jullov

Kategori: Allmänt

Idag står personaljullunch på schemat. Jag har inte bestämt klädsel än....
 
Igår var det julavslutning på morgonen och lite konsert på eftermiddag och kväll. Nog för att vi fick ca 2,5h ledigt mitt på dagen men att vara fokuserad på elever 8.15-18.40 är ganska jobbigt.
 
Det har varit en termin fylld av många känslor. Och vem har inte det. Det har varit många kul stunder med elever och kollegor. Sen har det varit extremt stressigt och påfrestande så att man bara suttit i soffan på kvällen och stirrat in i väggen. Jag känner att jag har lärt mig otroligt mycket och kommer om några veckor gå in och göra en förhoppningsvis ännu bättre vårtermin.
 
Men som sagt, först ska vi hitta nåt att ta på sig, tror inte att illblå pyjamas är ett bra val.
 
//E
Kommentera inlägget här: