Emma i Norrköping

Bra lördag

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och Melodikryss på en solig balkong. Tyvärr kunde jag bara lösa halva krysset men kaffet var i alla fall gott.
 
Efter det tog jag mig en runda på stan, hittade äntligen en beige BH i min storlek. Jag har lärt mig att beige är det man ska ha under vita kläder så inte BHn lyser igenom. Det verkar dock som om jag har välrldens sämsta storlek så det fanns typ 1 att välja på..... Provade sedan kläder som jag dissat innan då de varit för genomskinliga för min vita BH, nu funkade typ allt.
 
Senare på eftermiddagen så gick jag och Niklas till Bosses Glassbar för att köpa premiärglassen. Jag tog en kula pekanglass, min favorit. Oj så mumsigt det var.
 
Nu sitter jag soffan, mätt efter maten och tittar på "Top Gear".
 
Som sagt, bra lördag det här...
//E
Kommentera inlägget här: