Emma i Norrköping

Veckans nagellack

Kategori: Kläder/mode

Denna veckan är mina naglar "pastell-glittriga" i färgen Sugar Pink från Claudia.
 
-------------------------------------------------------------------------------------
Nu vet inte jag vad ni tycker men på mig så sitter ett nagellack från H&M lika bra som de nagellack jag har från lite dyrare märken såsom Essie och Lumene. Jag grundar med ett baslack och sen målar jag ett lager av den valda färgen. När jag diskar använder jag diskhandskar och försöker att inte skrapa mina naglar mot något. Dock, som sagt, oavsett märke så håller mina lack i 4-5 dagar. Men självklart, om man är extra försiktigt och målar på ett nytt lager när färgen börjar flagna i kanterna så håller det ju sig i en vecka.
Hur är det för er?
 
//E
Kommentera inlägget här: