Emma i Norrköping

Planeringen sprack lite

Kategori: Emma tycker till

Igår tänkte jag så här om idag:
- Åk till skolan för att läsa en bok man inte får låna hem från biblioteket.
- Ät lunch på "Pure Origins", ett mysigt kaffe vid skolbiblioteket som erbjuder massa gott.
- Sympati/Medlidande shopping som tröst för min hand. Gärna en fin klänning =)
- Mysa ner mig i soffan med nån bra TV-serier.

Idag tänker jag så här om idag:
- Min arm är seg, kan inte lyfta upp den till axelhöjd ens. Dumma spruta.
- Min hand är seg, gör fortfarande lite ont vid vissa rörelser.
- Måste ha plåster på handen vilket förhindrar rörelse.
- Kombinationen av dåligt rörelse i hand och arm gör att jag inte kan ta på mig kläder ordentligt.
- Åk INTE till skolan. Plugga hemma i mjukiskläder.
- Ät lunch hemma.
- Läs lite till i nån skolbok.
- Mysa ner mig i soffan med nån bra TV-serie.
 
Idag tänker jag så här om imon:
- Dumma arm nu får du banne mig vara bra igen och lyfta dig själv, Emma vill ha en ny klänning!!!!!!
- Dumma hand, nu får du ett mindre plåster!!
 
//E
 
 
 
Kommentera inlägget här: