Emma i Norrköping

Sista dagarna i Berlin

Kategori: Vardag

Idag är min sista dag i Berlin. Vad gör jag? Sitter inne framför fläkten och undviker att gå ut =)
Men de senaste dagarna har jag gjort det här:
 
Solat och försökt lösa tyska korsord.
 
Tittat på gigantiska dinosaurie-skelett på Museum für Naturkunde.
 
Museum für Naturkunde
 
Sverige var också representerat på museet.
 
Igår träffade jag Maria och Edvin som kör en mini-semester i Berlin. Vi shoppade lite, promenerade runt i hettan och åt riktigt god stek med pepparsås.
 
Idag gör jag som sagt inte många knop. Packar väska och ser till så jag har allt fixat inför imon.
 
Ha det gott så ses vi snart igen.
//E

KOMMENTARER:

  • lisa säger:
    2012-08-06 | 12:49:49

    gravid ?

    Svar: Inte jag iaf....
    Emma Johansson

Kommentera inlägget här: