Emma i Norrköping

Färgglad vår

Kategori: Kläder/mode

Jag har bestämt mig för att vara lite mer färgglad denna våren och sommaren. Man får hoppas att det gör både mig och omgivningen gladare.

För att bli lite färggladare så har jag handlat på mig några nya saker:

3/4 tröja från Indiska, 149kr


Grönt skärp från H&M, 49kr.


Gekås, 99kr. (Koboltblå/Kleinblå är väldigt stort i vår har jag läst.)

Men så igår kväll sattes en liten konversation igång så fick mig att börja tänka ännu mer färgglatt. 22.20 kom ett sms från min kompis Maria.
M: Snygging! Har du blå pumps?
E: Halloj!! Jag önskar jag hade blå pumps, de enda paret pumps jag äger är svarta. Äger för övrigt, tragiskt nog, bara 3 par klackskor, alla svarta. Måste bli ändring i år! Varför undrar du?
M: Jag är så jävla sugen på blå! [...] Men har köpt en snygg svart klänning som jag tänkte ha när XX fyller 50 och skulle vilja ha blå pumps till den. Fick för mig att det skulle vara coolt.

Blå pumps alltså, eller blå ballerina. Nu blev jag himla sugen på ett par jag också. Har visserligen varit det ett tag men inte tänkt på det på länge. Vad finns för utbud?

Ellos, 399kr. Himla snygga men lite för höga för mig.


Skopunkten, 199kr. Härlig färg och lagom hög klack för mig.


H&M, 99kr. Ballerina är alltid gulligt =)


H&M 299kr. Också himla snygga men så var det ju det där med den höga klacken. Men, vill ha!!

Inser nu också att grönt och blått är "mina" färger i år. Vad tycker ni om det?

//E



Kommentera inlägget här: